My POS

MY POS nga interweb.al

Produkti me i ri nga shoqeria jonë

Interweb.al shpk ofron gjithmonë shërbimet më të mira, duke menduar për të lehtësuar aktivitetin tuaj.

Duke parë nevojat e tregut po shkojne drejt dixhitalizimit, u fokusuam për t’ju sjellë një produkt të ri.  My POS është programi më i ri te cilin, interweb.al shpk ofron.

Është një program i cili ju ndihmon për të mbajtur online inventarin e barit, dyqanit, fabrikes ( dhe jo vetëm ). Ky program ju lejon të shtoni artikuj. Me cmimet e tyre, të krijoni nje inventar dinamik, të regjistroni hyrje/dalje në aktivitetin tuaj.

Gjithashtu programi ofron mundësinë të lidhet me cdo kase fiskale dhe të nxirrni bilance të ndryshme.

Tashme kur cdo gjë është kaq e thjeshtë nuk keni pse të shpenzoni në metoda alternative dhe të kushtueshme. My POS ka një kosto e cila justifikon dobinë e madhe të këtij programi në një aktivitet qe ka shitje ose produkte. Mirëmbajtja e programit është shumë e thjeshtë dhe përdorimi i tij akoma më i thjeshtë. Për më shumë shikoni screenshotet:

faqja e administrimit

Faqja e Administrimit

Tek kjo faqe kryhen gjithë veprimet administrative të Programit, Kjo faqe ndahet në tre menu kryesore

1.Personalizo
2.Shpenzime
3.Raportet

konfigurime

Konfigurime

♦  Editon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Në foto shfaqen settings të pergjithshme te programit

magazinat

Magazinat

♦  Modifikon programin sipas biznesit tuaj.Personalizo Artikujt
♦  (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Artikujt (Ketu hidhen artikujt e menuse)

personalizo

Personalizo Artikujt

♦  Menuja e parë (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Artikujt (Ketu hidhen artikujt e menuse)
♦  Tek Menu kemi tre perberes e Menuse , si Kategorite e menuse , Artikujt e menuse , si dhe perberesin e artikujve.

mundesi user

Mundësi User

♦  Modifikimi sipas kerkeses suaj
♦  Modifikim i Punonjësit (Shtohen , modifikohen punonjësit sipas tipit të punonjësit

personalizo ambientet

Personalizo Ambientet

♦  (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Këtu personalizojmë Ambientet (Personalizohen vendi ku do punohet, si kasa, printerat, Tavolinat e ambientit)

personalizimi i furnitoreve

Personalizim i Furnitorëve

♦  Personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Këtu personalizojmë Furnitorët

personalizimi i Klienteve

Personalizim i Klientëve

♦  Personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦  Këtu personalizojmë Furnitorët

Shpenzime

Shpenzime

Këtu kryhen gjithë veprimet administrative. Ndahet në tre menu kryesore.
Personalizo, Shpenzime, Raportet.

Raportet ndahen në 4 pjesë:

Raport 1

♦  Raporte ndahen 4 pjesë kryesore
♦  Xhiro / Shitje : Kemi Raportin e shitjeve me filtrate perkatës të datave, orës , punonjësve , magazinave, dhe tipit të pagesave.

Raport 2

Shpenzim Furnizim ( shfaqim raportin e shpenzimeve sipas magazinave)

Raport 3

Bilanci

Faqja e Punonjësit (kamarierit)
Faqja e kamarierit përbehet në dy pjesë kryesore

Harta e tavolinave në ambientin që ky punonjes u shërben klientëve.

Raportet e turnit si dhe raporti total i xhiros.

Proçesi i punës

Procesi 1

Kamarieri klikon mbi tavolinën në të cilën do shërbeje , dhe më pas shfaqet menuja me kategoritë dhe artikujt përkatës. Duke klikuar mbi kategoritë filtrojmë artikujt e kategorive

Procesi 2

Duke klikuar mbi artikujt , i hedhim në fature.
Për të nxjerrë faturën kemi dy opsione “Printo & Mbyll”i cili printon fature dhe e mbyll porosinë dhe opsionin “Printo & Ruaj” i cili printon faturën dhe ruan porosinë tavolinës perkatëse për t’i dhënë totalin e porosive në fund kur mbyllim tavolinën.

Procesi 3

Në fund të turnit , punonjësi (kamarieri) shkon te faqja faturat e mia dhe mbyll turnin , me butonin “paguaj xhiron”.